Розмір : Universal
Тільки 3 шт.
"Soled Out: Золотий вік реклами кросівок" - це всеосяжне видання, яке прославляє культуру кросівок за допомогою майже 900 вінтажних рекламних роликів із золотої ери взуттєвої індустрії. Упорядкована Саймоном "Вуді" Вудом, засновником журналу Sneaker Freaker, книга містить 720 сторінок, наповнених культовими зображеннями та історіями з історії кросівок.
Видання містить рекламу провідних брендів, таких як Adidas, Nike, Puma, Reebok та інших, а також зображення спортивних і культурних ікон, таких як Майкл Джордан, Андре Агассі та MC Hammer. Кожна сторінка наповнена графікою, що запам'ятовується, та сміливими слоганами, які визначали маркетинг кросівок протягом останніх десятиліть.
Книга видана у твердій палітурці і є ідеальним супутником для всіх поціновувачів кросівок, дизайну та історії реклами. Її можна придбати на офіційному сайті видавництва Phaidon, а також в інших книжкових магазинах.
Phaidon - одне з найвідоміших і найповажніших видавництв у світі, відоме своєю спеціалізацією в галузі мистецтва, дизайну, архітектури, фотографії, кулінарії та інших творчих галузях. З моменту свого заснування у Відні в 1923 році, Phaidon здобув репутацію видавництва, яке прагне випускати книги, не лише цінні за змістом, але й візуально красиві.
Варіанти доставки | Ціна | Терміни доставки |
---|---|---|
Нова пошта - Отримати в пункті | від 90 ГРН | від не раніше четверга 6.2.2025 |
Нова пошта - Доставка за адресою | від 90 ГРН | від не раніше четверга 6.2.2025 |
Якщо товар не підійшов за розміром, його можна повернути безкоштовно. Більше інформації
Перш за все ознайомся з Правила обміну та повернення, в яких ти знайдеш всі права і обов'язки як продавця, так і покупця. Більше інформації