Diesel був заснований Renzo Rosso в 1978 році з метою створення інноваційних джинсових виробів. Назва бренду була натхненна тогочасною нафтовою кризою, яка зробила дизельне паливо символом альтернативної енергії. Renzo хотів, щоб його бренд відрізнявся від основного ринку повсякденного одягу і вийшов на світову аудиторію. Він обрав слово "дизель", тому що його легко вимовляти і розуміти будь-якою мовою. Лозунг "Для успішного життя" відображає суть ідентичності бренду Diesel. Завдяки креативним і провокаційним рекламним кампаніям Diesel зарекомендував себе як лідер у сфері моди та комунікацій. Бренд завжди кидав виклик статус-кво і йшов власним шляхом. Diesel має потужну глобальну присутність з більш ніж 5 000 точок продажу та понад 400 монобрендових магазинів, у тому числі 37 у США. З моменту свого заснування компанія випустила понад 2 000 різних видів випраного джинсу.
Показати всі товари Diesel