Dime - канадська скейтбордингова компанія, заснована у 2005 році в Монреалі. З моменту свого заснування Dime перетворилася з невеликої групи друзів на один з провідних скейт-брендів у світі. Компанія відома своїми гумористичними роликами про скейт, власним магазином скейтів, створенням колекцій одягу та аксесуарів, а головне - проведенням Dime Glory Challenge - унікальних скейт-змагань, які фокусуються на веселощах та розвагах, а не на традиційному змагальному форматі. Все це підкреслює їхній девіз "гумор на першому місці, катання на другому". Відомий своєю чистотою та веселістю, Dime повністю відданий підтримці субкультури скейтбордингу, але також має широке охоплення та привабливість. Бренд вважається простим, зрозумілим, невибагливим, але водночас новаторським та унікальним. У конкурентному середовищі скейт-брендів це багато говорить про їхній статус. Засновниками Dime є Antoine Asselin, Philippe Lavoie, Bob Lasalle, Hugo Balek, Charles Rivard, Eric Riedl a Alexis Lacroix. Пізніше до них приєднався Vincent Tsang, який став художнім директором і керівником відділу маркетингу. Першочерговою метою було створення чудових скейт-відео, що показували найкращі місця Монреаля, але незабаром Dime став феноменом, відомим за межами скейт-спільноти, завдяки таким особистостям, як Virgil Abloh, Kaytranada тa Lily Rose Depp.
Показати всі товари DIME