У Footshop ми не хочемо говорити, що робимо це краще за інших. Скоріше, ми хочемо спробувати розширити власні межі і робити все краще, ніж раніше. Ми віримо, що якщо кожен, будь то член нашої команди Footshop або наш клієнт, буде більше думати про те, що він купує, як він купує, що він куди викидає і чому, ми не тільки надихнемо один одного, але і зможемо реально вплинути на цю культуру, компанію або країну... Ось чому ми включаємо сталий екологічний розвиток серед наших пріоритетів. Отже, що саме це означатиме для Footshop? Тепер ми маркуємо «Сталий розвиток» - “Sustainability” продукти, які відповідають особливим критеріям. Ці критерії відповідають міжнародним сертифікатам, з більш детальним описом ти можеш ознайомитися в розділі нижче. Таким чином ми хочемо підтримати бренди, які активно прагнуть до еко-інновацій і значно допомагають зменшити вплив виробничих процесів на навколишнє середовище.
За останні кілька років зростає інтерес до „sustainable fashion“, і ми це усвідомлюємо, тому використовуємо систему маркування екологічних продуктів. Продукти позначаються як екологічні, якщо вони відповідають принаймні одному з наведених нижче атрибутів. Ці атрибути ґрунтуються на міжнародно визнаних сертифікатах.