Якщо вам здається дивним, що французький бренд Veja ще не дійшов до вас, це цілком зрозуміло. В основі бренду лежить філософія нульового маркетингу. Набагато більше, ніж у нього, важливо інвестувати в реальність. Це означає перш за все високу якість з акцентом на екологічність, якою можуть пишатися кросівки та одяг Veja.
Інвестиції у виробництво Veja відображаються, перш за все, у виборі матеріалів, що робить її відповідальність перед природою унікальною. Все це означає ще одну принципову перевагу Veja - кросівки та інші товари переміщуються за своєю якістю в дуже доступні категорії. Цей екологічний бренд продає свої унікальні речі за приємну суму, хоча ціна виробництва його кросівок у 5-7 разів вища, ніж у конкуруючих брендів. Він може собі це дозволити завдяки нульовим інвестиціям у маркетинг і рекламу.
Отримайте екологічні кросівки Veja та відкрийте для себе свій новий улюблений бренд з його історією та баченням.
Veja або нульовий маркетинг до стійкої популярності FTSHP BLOG
Показати всі товари Veja