Рекламація
Ви отримали пошкоджений товар або щось не так? Або з вашою улюбленою річчю щось трапилося після декількох носок? Не варто турбуватися. Ви можете повернути товар. Просто виконайте наступні дії:
Порядок розгляду рекламацій
- Клієнт зобов'язаний надати заявлений товар у чистому вигляді, без забруднень і в гігієнічному стані. Спакуй очищений заявлений товар таким чином, щоб запобігти його подальшому пошкодженню під час транспортування. Найкраще для цієї мети підходить коробка (але це не повинна бути оригінальна коробка). Приклади копію рахунка-фактури та заповнений бланк рекламації, який можна завантажити нижче.
- Надішли електронного листа на адресу [email protected] - в листі необхідно вказати твоє ім'я, прізвище, номер замовлення, номер для відстеження (вказаний безпосередньо на посилці або в електронному листі з повідомленням про доставку) і вагу посилки. Після цього перевізник надішле тобі етикетку для безкоштовного повернення.
- Віднесіть товар до відділення Нової Пошти, упакувавши його таким чином, щоб він не був пошкоджений під час транспортування. Разом із коробкою принесіть етикетку для повернення, яку ви запросили електронною поштою. Співробітник Нової Пошти прийме посилку і відправить її на наш центральний склад. Будь ласка, будьте терплячі, ми повернемо вам гроші, щойно отримаємо й опрацюємо товар.Footshop Sklad
U tabulky 3020, hala X
193 00 Praha 20
Česká republikaВажливо!- Митні збори застосовуються до замовлень на суму понад 150 євро. Митні збори розраховуються виходячи з вартості товару, транспортних і додаткових послуг. Розрахунок у кошику є тільки орієнтовним. Митні збори оплачуються безпосередньо державі і не відшкодовуються магазином.
- Ми рекомендуємо застрахувати посилку на вартість товару.
- Як тільки ми отримаємо товар, ми проінформуємо тебе про це електронною поштою. З цього моменту також починається період (30 днів) для розгляду рекламації (або більш тривалий термін за домовленістю). Про всі суттєві аспекти рекламації, як, наприклад відправлення дистриб'ютору для оцінки або розгляду рекламації, тебе також буде повідомлено електронною поштою або за телефоном.
Процедура рекламації
- Рекламацію слід подати негайно, як тільки проявився дефект. Будь-яка затримка і продовження використання товару може погіршити дефект і остаточно знецінити товар, що може стати причиною відхилення рекламації.
- Гарантійний термін на товар - 24 місяці починаючи з дати отримання.
- Гарантійний термін не слід плутати з довговічністю товару, тобто з періодом, протягом якого при правильному використанні та догляді товар може зберігати свої властивості, з урахуванням його характеристик, цілі та відмінності в інтенсивності використання.
- У разі, якщо покупець при отриманні товару з'ясовує, що він не відповідає замовленому товару, або виявляє дефект товару, він повинен негайно (не пізніше 5 днів) повідомити про це продавця телефоном або електронною поштою.
- Якщо у придбаного товару є дефект, клієнт має право подати рекламацію.
- Під дефектом розуміється зміна властивостей товарів, яка була викликана використанням невідповідного або неякісного матеріалу, порушенням виробничого процесу або невідповідним конструктивним рішенням.
- За дефект не можна вважати зміну (властивостей) товару, яке виникло в перебігу гарантійного терміну внаслідок зносу, неправильного використання, недостатнього або неправильного догляду, через природні зміни матеріалів, з яких виготовлений товар, в результаті будь-якого пошкодження користувачем, третьою особою або іншим неналежним втручанням.
- Рекламація вважається поданою належним чином, якщо товар, що підлягає рекламації є цілим і не порушує загальних гігієнічних вимог. Покупець зобов'язаний надати до рекламації чистий, позбавлений будь-яких забруднень і відповідний гігієнічним вимогам товар. Компанія Footshop a.s., що керує інтернет-магазином www.footshop.ua/uk, має право відмовитися прийняти до розгляду рекламацію на товар, який не буде відповідати вищевказаним принципам загальної гігієни (постанова 91/1984 Зб., Про заходи проти інфекційних захворювань).
- Рекламація, включаючи усунення дефекту, буде розглянута без невиправданої затримки протягом 30 днів з дати подання заяви. Уповноважений співробітник може в обґрунтованих випадках домовитися з покупцем про триваліший період розгляду рекламації.
- Клієнт пред'являє рекламацію, відправивши товар разом з заповненою заявою на рекламацію і копією документа про покупку товару (рахунок-фактуру) на адресу нашого празького складу, зручним для вас способом. <br />Адреса: Footshop SkladU tabulky 3020, hala X,193 00 Прага - Prague 20,Чехія - Czech RepublicFootshop Sklad
U tabulky 3020, hala X
193 00 Praha 20
Česká republika