FAQ

Мій розмір розпроданий, що мені робити?
Ми намагаємося регулярно оновлювати запаси класичних речей, таких як Vans Old Skool, Nike Air Force 1 у білому кольорі. На жаль, ми не можемо назвати точну дату поповнення товару, тому що вона залежить від виробника та бренду, але вони обов'язково з'являться на нашому сайті в розділі «Новинки». Інші кросівки, такі як adidas Consortium або колаборації Vans, не поповнюються, тому що вони випущені обмеженим тиражем. У будь-якому разі, ти можеш залишити нам свій email для кожної моделі, і ми надішлемо тобі повідомлення, якщо речі твоєї мрії будуть знову в наявності.
Коли буде доставлений мій товар?
Ми знаємо, що ти хочеш отримати своє замовлення якомога швидше, і ми зробимо все можливе, щоб доставити його швидко. Як тільки ми відправимо замовлення, ми надішлемо тобі електронною поштою номер замовлення, за яким ти зможеш відстежити відправлення і дізнатися, де воно знаходиться. Термін доставки становить від 7 до 14 днів. Якщо вважаєш, що твоє замовлення загубилося, ти можеш повідомити нам на електронну пошту, зателефонувати або написати в чат номер замовлення, і ми все перевіримо.
Як я можу скасувати своє замовлення?
Якщо у тебе є акаунт, просто обери замовлення, яке хочеш скасувати, у своєму профілі та скористайся кнопкою в правому нижньому кутку, щоб скасувати його. Якщо ти хочеш видалити тільки один товар з декількох, ти можеш видалити його за допомогою кнопки під товаром. Якщо замовлення було передплачене, ми негайно повернемо гроші за скасований товар або замовлення. Однак, не маючи облікового запису, потрібно зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів, щоб вона допомогла тобі скасувати замовлення. І пам'ятай, що скасувати або змінити замовлення можливо лише до його відправлення.
Як я можу пред'явити претензії до товару?

Рекламація працює так само, як повернення або обмін. Просто завантаж та заповни бланк претензії, який можна знайти в https://www.footshop.ua/uk/reklamacia, і надішли його нам безкоштовно через поштове відділення разом із товаром. Інструкції про те, як це зробити, можна знайти в бланку претензії або безпосередньо на сайті.

Ти отримаєш відповідь протягом 30 днів з моменту отримання посилки на складі, але зазвичай це відбувається швидше.

Якщо претензію буде прийнято, ми повідомимо тобі про це електронною поштою, і гроші буде повернуто на твій рахунок.

Як я можу повернути товар, який мені не підійшов?

Ми тебе розуміємо! Іноді на фото речі мають кращий вигляд, ніж у реальності. Або просто не підійшло. На щастя, з нами ти можеш забути про своє замовлення швидше, ніж про невдале побачення в Tinder. Просто надішли замовлення на склад.

На жаль, ми не здійснюємо обмін товарів.

Детальну інформацію можна знайти на https://www.footshop.ua/uk/povernennya

Чому я ще не отримав свою посилку?
Якщо замовлення вже мало бути у тебе вдома, будь ласка, зв'яжись з нами якомога швидше. Можливо, воно загубилося дорогою до тебе. Ми зв'яжемося з перевізником і спробуємо з'ясувати, що сталося, якщо замовлення точно загубилося, ми відправимо тобі нове – залежно від наявності на складі.
Де я можу знайти номер відстеження мого відправлення?
Номер для відстеження посилки буде надіслано автоматично в листі про доставку. Для міжнародних замовлень буває, що посилка отримує новий номер у твоїй країні, якщо щось не працює, будь ласка, зв'яжись з нами.
На взутті зазначено, що воно відповідає чоловічим розмірам, чи можу я купити його, якщо я жінка?
Чоловіче чи жіноче? Це залежить від смаку! Єдине, на що слід звернути увагу, – це таблиця розмірів. Перевір свій розмір, і якщо орієнтуватимешся на розміри EUR, у тебе буде менше шансів помилитися. Якщо ти в чомусь не впевнений, напиши нам.
Я не можу увійти до свого акаунта, чому?
Можливо, ти ще не зареєструвався... Спробуй створити обліковий запис, і якщо під час надсилання листа ти отримаєш повідомлення про помилку, це означає, що обліковий запис уже створено і проблема полягає в паролі. Натисни на напис «Я забув свій пароль» поруч із маленьким значком людини в правому верхньому кутку нашого сайту.
Чи можу я зробити замовлення без реєстрації?

Реєстрація необов'язкова, і ти будеш отримувати всю інформацію про своє замовлення електронною поштою. Якщо ти створиш обліковий запис, то зможеш побачити всі свої замовлення разом, і все буде трохи зрозуміліше.

Крім того, зареєструвавшись, ти отримуєш безліч переваг, докладніше про переваги Footshop Club можна дізнатися на https://www.footshop.ua/uk/footshop-club

Чому я не можу побачити своє замовлення у своєму акаунті, який я створив деякий час тому?
Якщо ти створив замовлення, не зареєструвавшись або не увійшовши у свій обліковий запис, воно не з'явиться в ньому. Ми не можемо заднім числом додати замовлення у твій обліковий запис, але всю інформацію буде надіслано тобі електронною поштою.
Протягом якого часу мені буде повернуто гроші, якщо я поверну товар?

Щойно ми отримаємо товар на складі, ми надішлемо тобі підтвердження електронною поштою, а потім ми зазвичай повертаємо гроші протягом тижня, звичайно, ми намагаємося зробити це якомога швидше. Якщо ти хочеш, щоб це було зроблено офіційно:

У разі розірвання контракту відповідно до статті 5.2 Умов, Продавець повертає грошові кошти, отримані від Покупця, протягом чотирнадцяти (14) днів з моменту розірвання контракту Покупцем.

Я отримав пошкоджений товар, що мені тепер робити?
Приносимо свої вибачення! Цього точно не повинно було статися, і ми, звичайно ж, замінимо товар (за умови наявності на складі). Будь ласка, зв'яжися я з нашою службою підтримки відразу ж після отримання товару.
Як щодо митних платежів?
Митні збори понад 150 євро оплачуються безпосередньо державі і не відшкодовуються магазином. При поверненні товару мито не повертається.